mandag 21. november 2011

Kos i kaoset

Selv om det er litt kaotiske tilstander hjemme hos oss om dagen har vi ryddet plass til litt kos også. Tv-kroken er ryddet fri for maling-spann og rundballe-plast, mens puter og pledd er på plass i sofaen, og lysene tennes på bordet når vi slapper av der. For meg er det viktig og kose seg litt i hverdagen og, og rydde tid og plass til å ha det koselig sammen.





Jeg elsker levende lys, og jeg elsker engler... Så dette lysfatet speiler virkelig meg og min smak. Jeg synes det er så fint å samle lys og litt stæsj på ett fat, i stedet for å spre det rundt omkring. Men jeg har vel litt rundt omkring likevel jeg også, det er jo så mye fint jeg gjerne vil ha fremme.... Jeg skal få samlet noen favoritter på ett fat til spisebordet på stua også etterhvert. Det er bare litt vanskelig å velge :)

Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar