lørdag 8. februar 2014

Ferdig med noe...

Nå begynner det heldigvis å minke i haugen med uferdige strikkeprosjekter, alle de mindre prosjektene er nå helt ferdige! -Herlig! Endelig kan de tas i bruk, eller legges i gavekurven, alt ettersom ;) 




Fra toppen:

*En hals til lillegull, strikket i babyull fra Europris, mønster fra drops-sidene. 
*Ett par sokker i str dame av enkleste sort, strikket i Mor Åse raggegarn, tåa-opp, brukte ett nøste pr sokk. 
*To til turban-luer ferdige. Strikket med dobbel tråd Silja, pinne nr fem, patent-strikk. 


Jeg har også begynt monteringsarbeidet av litt større prosjekter, og ser veldig frem til å få de ferdige og klare til bruk. Det er ting både til meg sjøl og til lillegull i den bunken. Og da jeg festet alle løse tråder her om dagen gjenoppdaget jeg hvor fine jeg synes de plaggene blir, og hvor mye jeg gleder meg til å ta de i bruk. Dette er motivasjon av beste sort til å endelig få ut fingeren og gjøre de helt ferdige

-Så det er vel bare å jobbe videre. 

Lørdagsklem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar