onsdag 18. februar 2015

-Nye ski!


Jippi!!! 

Jeg har fått meg nye ski!!!




Det var visst sannelig påtide har jeg fått fortalt,
og enda strittet jeg lenge imot...
-Men etter å ha fått prøvd ett par "normale" ski her om dagen 
ble jeg endelig overtalt ;)




Jeg har såvidt fått prøvd de nye vidunderskia på, 
tok en runda på litt over tre km før ungen måtte hentes og middagen lages.
I dag skal de testes ytterligere,
og det må jeg si jeg gleder meg til :) 




Bildene er fra den første lille økta med de nye fine skia på bena. 
Jeg har også fått somlet meg å bestilt meg ny mobiltelefon,
med fungerende kamera og alting ;) 
Da ble det plutselig myyye enklere å knipse bilder sånn i farta igjen!

-Det liker jeg :)

Liker også at jeg har fått meg Endomondo og Instagram (bl.a.) 
i tillegg til Lifesumen. 

Utrolig hvor god nytte jeg syns jeg har 
av sånne apper og dingser. 

-De gir meg oversikt og motivasjon i hverdagen!


Nå bærer det strax ut på skia ;) 


* Ingrid-klem *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar