onsdag 29. juli 2015

-Struktur på ting!


Hei  og god onsdag! 
Nå begynner jeg  å få litt mer struktur  på ting.!
-Kjennes veldig bra ut, 
godt å ha rutiner på mat og trening igjen. 




For noen av gavekortene jeg fikk til bursdagen min 
har jeg kjøpt meg nye innetreningssko! 
Synes de er så fine!
Og det lille jeg har fått prøvd dem,
 (på mølla, zumba og styrke)
er jeg veldig fornøyd!  
-Så lette og gode! 
-Og fine, nevnte jeg det? 
Elsker fargen,  og så litt glitrer  de i tillegg. .. 
-Gleder meg masse til zumbaen begynner på igjen nå! 




Prøver også å få til en kveldstur så og si hver dag. 
Det er skikkelig luksus! 
Og en super måte å få litt alene-tid og få koblet ut og ladet opp...
Går en runde på grusvei og /eller skogsstier,
godt for både kropp og sjel.


  


I forhold til ukes-utfordringa mi
så gikk første uka helt greit,
helt til helga kom. ..
-Så det er bare å ta seg sammen og prøve igjen. 
Gir meg ikke så lett,
og er super-motivert til å stramme meg opp 
og  komme skikkelig i gang nå ;) 



Ingrid - Klem  :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar