mandag 26. desember 2011

Julegaver

Årets julegaver var en skikkelig høydare. Vi fikk kun ting vi ønska oss, har bruk for, eller trengte på den ene aller andre måten. Jeg er rørt, takknemlig og glad :) Alt ble satt pris på. Her er noen av de fineste, måtte velge ut noen få, ellers hadde dette innlegget blitt utrolig langt ;) 



Først noen favoritter blant annet fra min favoritt-butikk, Kremmerhuset. Bokstaver i "betong", hjertekrans med engel, lysestaker, engel, "velkommen"skilt, bolle til deilig sjokolade...



Vi fikk flere bilder i gave i år, noe jeg er kjempeglad for! 
Øverst til venstre, bilde av søteste tantejente Hanna, 
til høyre bilde av meg og mine søsken for ca atten år siden, 
nede til vestre ser du bilde av gudmorjenta mi Cecilie, 
og nede til høyre er min bestemor på morsiden anno 1970 ca. 


Vi fikk flere engler i ulike fasonger og materialer, 
denne her blant annet. 

Under treet i år lå det også bla.a stavmixer,  tre muffins-stekebrett og ett muffins-stativ, handklær, laken, joggebukse, lys, armbåndsur, boxere, sukkerfritt syltetøy fra "Søta bror", kjele, kjøkkenredskaper, lampe fra Ikea Trondheim, scrapbook, 7. sans, kopp med prestekrager, perle-armbånd, skjærefjøler,strikket mobilveske, heklet lue, lappestoffer og nisser og engler i fleng.  
 Håper ingen blir fornærmet om jeg har glemt noe nå, ikke lett å ha helt oversikten enda jeg har skrevet opp alt. 


Juleklem fra Ingrid 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar