torsdag 26. juni 2014

Pins-helga 2014



Pinsehelga var travel for oss to damene...
Vi var hos Jennys "mommo og bessfar",
altså mine foreldre. 


Ved "boka", der trimløypa går forbi på vinteren...


Der var også min yngste søster og vovsen hennes Arthur.
Det er ikke så ofte vi treffes for tiden, så vi nøt tiden til fulle!


Snuppa i vogna...


Været var herlig, 
så det ble trilletur på hele gjengen!
Både Arthur og Jenny koste seg på tur,
selv om sistnevnte sovnet til slutt...


Trysil-elva...


Vi gikk en liten tur rundt i nærområdet, 
skravlet og koste oss. 
-Håper på flere slike turer i sommer ;)


Fin lita frøken...


Vi var også en tur i bursdag til min onkel Egil,
Og  Jenny fikk prøvd en av de fire (!) sommerkjolene
jeg og "mommo" kjøpte på shopping i Elverum...

-Vi koste oss max denne helga,
både lillesnuppa og jeg :)


Klem 

1 kommentar:

  1. Så stor hun er blitt..og en fin tur dere hadde Pinsehelgen:)
    Herlig å treffes og skravle...kjenner til dette ja:))

    SvarSlett