torsdag 12. februar 2015

Kommet godt i gang :)


-Yes! 
Nå har jeg endelig kommet riktig godt i gang
med riktig kosthold og trening!
-Det var jaggu på tide,
og føles veldig bra! 



Vet ikke helt hva jeg venta på,
det er jo bare godt å være skikkelig "i gang" nå ;)

Jeg er veldig fornøyd med å ha en plan for treninga,
den jeg satte opp på mandagen ser ut til å fungere greit :)
Har ennå ikke funnet det riktige styrketreningsopplegget,
så har til nå brukt en dvd til den biten. 
Jeg trente styrke på tirsdag, og kjenner det godt i dag (torsdag)...
Må nesten le litt av meg sjøl, 
kanskje på tide å starte opp med
 det da jeg blir støl etterpå... LOL..

Maten, som jo er det viktigste for meg å få på plass igjen nå, 
går veldig greit faktisk. 
Var litt nervøs for det egentlig,
men bare bestemte meg
 for at nå var det slutt på unnskyldninger og tøys.
Følger LCHF for tiden nå, 
en lavkarbo-stil med veldig lite karbohydrater og mer fett.

-Funker for mæ! ;) 


Gammelt bilde, 
nå er det myyye mer snø!!!


Må bare si det igjen, 
det er så vanvittig godt å være skikkelig inne på sporet igjen!!!

Mer energi, bedre humør, mer pågangsmot,
 mer stabilt blodsukker, 
mer treningsglede, null søt/mat-sug,
 vekta minker så smått igjen... 

Nå gjelder det bare å holde seg på matta!

Det er ganske motiverende
når jeg kjenner hvor godt jeg har det :)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar