torsdag 25. juli 2013

Livstegn i varmen

For noen herlige dager vi har nå, livet er bare helt herlig... Tenkte å gi et lite livstegn her in
ne etter det forrige innlegget, som var heller deprimerende. Det blir   innlegg fra nettbrettet denne gangen siden pcen har fått solstikk, litt uvant å skriver her, men det går vel tenker jeg. Bilde blir det dårlig med, men shit la gå.

Nå er det endelig skikkelig sommer, den aller beste tiden på året! Jippi!!! Sol, varme, grilling og lettere både antrekk og humør. Jeg er på god vei opp fra den mørke dalen jeg har vært fanget i tidlkgere i sommer. Nå er det soling, litt stell i hagen og babykos som opptar dagene mine. Akkurat nå sitter lillegull og jeg på verandaen og nyter den herlige sommerkvelden. På denne tiden her i går var vi ute og trillet tur, vanvittig men herlig!
   Jeg har mange planer og drømmer for hus og hage, men akkurat nå får vi konsentrere oss om dåptrur jeg. Det er jo plutselig ikke så lenge til likevel...


Klem fra Ingrid ♡

1 kommentar:

  1. Deilige dager hos deg!...sommeren er den beste tiden...og som vi nyter årets!
    Lykke til med barnedåp-forberdelser:)

    SvarSlett