søndag 11. august 2013

Sommer og bursdager

Denne sommeren har vært utrolig fin, med mye sol og koselige mennesker må det jo bare bli bra! Foruten besøk av slekt og venner fra fjern og nær, turer på sætra hos mamma og diverse mindre sammenkomster er sommeren også bursdagstid i slekta vår. Mai, Juni, Juli, August er det utrolig mange som fyller år, meg sjøl inkludert. 





Her ser du bursdagskortet til min bestemor, trur nesten hun ble mer glad for kortet enn sjølve gava men det er da bare koselig. Jeg syns det er veldig arti å "scrappe" litt i blant, sjøl om jeg ikke har hverken veldig peiling eller masse utstyr. Det blir mest bursdagskort og slikt. 



Som alltid når jeg har bursdag hadde mamma med seg en bukett fra hagen og drivhuset sitt til meg. Det er blitt en veldig koselig tradisjon, som jeg setter veldig stor pris på :) Satte såklart pris på det andre jeg fikk og, men nesten mest på at alle kunne komme! Det er så koselig å samle familie og slekt til en trivelig dag. Været hadde vi også med oss, det ble nesten i varmeste laget, men ute ville vi være, så fikk vi heller flytte etter skyggen :) 




Her er Jenny i finstasen, på tur i 65 årslag til ei tante av meg. Snuppa vår vokser og utvikler seg, og er nå rundet 6 måneder! Tida går utrolig fort, syns mamma`n. Vi får stadig a-ha-opplevelser, frøkna vår overrasker med hva hun klarer, hvor stor hun er blitt, og hvor mye hun spiser og drikker. 

Nå trur jeg ikke det er flere bursdagsselskaper på ei lita stund, men dåpsdagen nærmer seg med stormskritt. Èn uke igjen i dag! Hjelpe og trøste sier jeg bare ;) Neida, det skal nok gå bra. Jeg har det meste klart oppi hodet hvertfall, hva mat og kaker angår er det meste i orden. Må handle litt, og finne ut hvor mye mat vi skal lage. Heller for mye enn for lite hvertfall, går jo an å fryse ned. Må nok skrive litt lister, for tirsdagen skal vi til innbygda, og kan sikkert handle inn det meste da. 

Får vel snart begynne på listene da...

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar