søndag 25. august 2013

Dåpsdagen

Dagen Jenny ble døpt er både kommet og gått. -I dag er det akkurat ei uke siden. Det tar litt tid å komme seg etter slike store merkedager, særlig å komme ajour igjen med klesvask og oppvask og sånn. Hvem vil vel ha klesvasken hengende på verandaen når det er selskap? Ikke jeg hvertfall. Dessuten regnet det den dagen, så det hadde uansett ikke gått ;) 

Om det regnet spilte egentlig ingen stor rolle heller. -Dagen ble bra, Jenny fikk navnet sitt på riktig, gudstjenesten var bra, presten veldig trivelig, dåpsbarnet like snill som vanlig, maten ble vellykket, stemningen var god, og jeg fikk inntrykk av at gjestene også hadde en koselig dag sammen med oss. 

Og kjære vene, så mange fine gaver hun fikk!


* Sparebøsser, ku og støvel (inkl. egen liten støvel til min første tann, og min første hårlokk)
* Smykkeskrin med bamse
* Dåpsramme
* Kardemommeby, bok
* Fire ulike hjerte-smykker
* To armbånd med hjerte(r)
* Sølvskje Tradisjon
* Blåmann barnebestikk
*Pluss 10.000,-

Mye fint hun vil få bruk for etterhvert senere i livet, på en eller annen måte. Jeg er helt overveldet!

Klemmer fra mamma`n til Jenny <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar