mandag 11. august 2014

Frem i lyset igjen!

Med regnvær, kjøligere temperatur og en litt laber form i dag, fikk jeg brå-lyst til å ta frem bundingen igjen. Jenny var hjemme fra bhg i dag for hun (og jeg) er veldig forkjøla. Så mens hun hvilte litt fant jeg frem igjen håndarbeidskurven min, for å se hva jeg hadde å ta fatt på. -Og der lå det blant annet en påbegynt og nesten ferdig genser til snuppa og ventet på å bli gjort ferdig. -Perfekt! Som sagt så gjort, strax av pinnene med den.

Blir noen par med sokker i blått og grått av dette...

Da Thomas skulle på butikken i dag ba jeg han om å ta med ett par nøster sokke-garn til meg. Det er alltid kjekt å ha, alltid kjekt å ha en sokk-bunding liggende. Joa, fikk garn jeg, litt mer enn jeg mente, men som han sa; da har du vel ei lita stund ;D

-Tusen takk elskling, da blir det vel litt julegavestrikk strax :*


Strikkeklem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar