søndag 25. januar 2015

" Steike fine gardiner!! "


-Nye stuegardiner!!!

Etter over tre år i dette huset fant jeg 
gardiner til stua som jeg likte. 
-Det er det igrunnen verdt å vente på ;)


Stua anno januar 2015


Jeg hadde ett sett med gardiner
 pluss julegardiner,
-thats it. 

Til jul nå i fjord fikk vi litt penger
vi var enige om å bruke på ting til huset.
Som maling, gardiner og slikt. 
Disse gardinene fant jeg på salg
hos Linnea i romjula.
Jeg kan vel si at jeg har lett så og si over alt,
Kid, Princess, Hansen&Dysvik, Ellos, Sparkjøp, 
pluss div nettbutikker....
-Så jeg ble veldig glad da jeg fant noen 
som ikke var for glorete, kjedelige, tynne, lyse, korte,
triste... Som ikke var lilla eller grå (neitakk!),
heller ikke brune (det ville blitt for mye brunt),
ikke røde (med unntak av burgunder kanskje)....
Ja du skjønner sikkert,
jeg hadde en lang nei-liste 
men ikke så mange andre holdepunkter.
Hadde lyst på rutete a-la skotskrutete kanskje...


Bilde fra linea..



Så det ble rutete a-la bla bla, 
og grønt!

-Veldig fornøyd!

Og vi byttet ut de veldig tungvinte 
(men egentlig veldig fine) gardinbrettene 
med stenger i samme slengen.

-Veldig fornøyd!

Det ble et helt nytt rom :) 





Superentusiastisk
Ingrid-klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar