torsdag 11. juni 2015

Fort gjort...



Jeg hadde egentlig  bestemt meg 
for å ikke strikke kluter  noengang. ..
Regnet med jeg kom til å bli helt hekta, 
 og  det var jo ikke helt uten grunn. ..




Men når jeg gikk tom  for garn til prosjektet jeg holdt på med, 
og ikke kom meg hjem for å se om jeg har mer, 
da måtte jeg ha noe annet. 
Kjapt, lite,  lettvint  -der og da.  

Sååå,  da ble det klutestrikk på meg ;)
Pinner hadde jeg jo, 
og så kjøpte jeg ett nøste lilla pt Petunia. 
Da var jeg igang. ..




Dette var skikkelig gøy! 
Fant noe Bomull Sport  hjemme, 
og så ble det en turkis klut av det. ..
-Så tenkte jeg at 
-jeg melder meg på klutealongen til Bitta på Facebook! 
Så da ble det to "Vårsøg" i beige pt Pandora.  

Men jeg kjøpte to nøster  av det, 
så jeg har startet på en klut til. ..
I en annen farge. .. ;) 


@->--

Strikkegal  klem...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar