søndag 19. august 2012

Tøffelsokker


Må nesten kalle det for tøffelsokker,
 for de ser ut som tøfler, 
men er litt tynnere, -mer som sokker ;)



Garnet jeg har brukt er 4-trådig Regia sokkegarn,
i farge-komboen "Antikk", og pinner nr 3. 
Kjøpte dette garnet på salg
 i en eller annen nettbutikk for noen år siden,
 og har fortsatt igjen 1 1/2 nøste. 
Akkurat nok til et lite prosjekt til...


Mønsteret fant jeg her
på dropssidene. 
Her inne finnes alt mulig tenkelig av 
mønstere i strikk og hekling. 


Disse var utrolig morsomme å strikke, 
jeg har hatt lyst å lære meg slike ruter ei stund,
og at det ble til ett par tøfler er jo bare genialt. 
Da slipper jeg å tenke ut noe smart å bruke rutene til :) 
Har noe annet flerfarget garn liggende 
jeg har kjøpt med tanke på ulike strikka ruter og..
Blir vel noe av det og snart 
-håper jeg. 
Ikke lett å legge planer for langt fremover
 når det gjelder håndarbeide. 
Det må jeg ta litt etter som,
etter hva jeg får lyst til :) 

Klemmer fra Ingrid,
-som endelig har fått fart på pinnen igjen ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar