lørdag 29. desember 2012

Hjemmelagde gaver, jula 2012

Før jul kan man jo ikke blogge alt man lager, men nå er det jo ikke hemmelig lengre, så nå kan jeg vise de frem her :) 


Alle disse votteparene er strikke av garn fra lageret, det ser du kanskje ettersom de samme fargene går igjen... 

Rubin fra lageret
+ Pinne nr 3,5
= Masse julegaver

Kjepp, enkel og grei tv-strikk, gåbortstrikk, eller når man har mye juletanker i hodet-strikk. Og hvem blir vel ikke glade for varme gode ullvotter? Ingen jeg kjenner i alle fall ;) 


Like før jul blogget jeg ett par sniktitt-bilder fra en sydag eller to. Nå kan du få se hele bildet her. Det var ei julestrømpe til tantejenta, og en julepost til bittelillesøster. Begge deler ble satt pris på, tror jeg. Mammaen til tantejenta fikk og ei julestrømpe som ligner, har dessverre ikke bilde av den. 


Selv om vi nå nærmer oss nyttår med stormskritt kommer det til å være julepyntet en god stund til her hos oss. -Helt til 20. dagen er planen, håper bare juletreet holder såpass lenge. Pus syns det er stor stas med juletrepynt i år og han, så vi får se ;) 
   Håper du har ei fortsatt trivelig jul, spiser deg altfor mett, og er sammen med folk du er glad i <3

Vi skal på middag til svigers i kveld, etter fjøset. I går var vi hos mine foreldre, og på nyttårsaften skal vi ordne i stand middagsselskap selv.  Jeg synes det er veldig hyggelig å tilbringe tid sammen med venner og familie nå i disse juledagene. Og skulle jeg bli litt rastløs, så har jeg både skiløype rett i nærheten, og strikketøyet innen rekkevidde ;)

God fortsetning!

Romjulslemmer fra Ingrid




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar