søndag 9. desember 2012

Sy-mys...

Nå i helga har jeg fått gjort en god del julegave-ordning. Både handling, montering, og i dag har jeg lekt meg med symaskina, og det ble det enda flere julegaver utav :) Både stoffer og tid går fortere enn en aner når en koser seg med slikt. 


Jeg elsker tiden nå før jul, virkelig, men den har også sine ulemper... For selv om man gjerne er mer effektiv og inspirert på hobbyfronten enn noen gang, så kan en jo ikke vise fram alt på bloggen riktig enda. -Skikkelig kjedelig, både for bloggere og lesere, så derfor får dere en liten sniktitt. Mer kan jeg ikke gi siden mange i min familie og mange av mine venner leser bloggen min. For om det er noe som er kjedeligere enn å ikke kunne vise frem eller se hva andre lager, så må det være å se hva man kommer til å få i julegave... 

-Så derfor; en liten sniktitt nå, og så kommer det mere utfyllende og med bedre bilder etter julekvelden


Nå blir det tv-kos, med å feste litt ender, strikke videre på ett såvidt påbegynt prosjekt, og etterhvert Farmen (om jeg fortsatt er våken).

-Ønsker deg en fortsatt fin kveld, 
og ei super ny uke med juleforberedelser.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar