torsdag 17. oktober 2013

Kontordag...

Sitter inne på kontoret i dag og ser på bilder etter dåpen. Tiden flyr så altfor fort, vi skulle ha sendt ut takkekort for lenge siden, egentlig... Men jeg skal prøve å bestille i dag. Det er bare litt vanskelig å velge bilder, tok maaange, men lell.. 
   Lillegull kviler, det lukter nystekte grov-brød i hele huset, og jeg tenker på julegaver, ønskelister og andre forberedelser. Jeg lengter etter snø, jul og skiføre. Fikke ikke gått på ski i hele tatt sist vinter, men i dag er det faktisk noen fjoner i lufta. Det er vel bare jeg som ikke kjøre bil som gjerne vil ha snø allerede nå, og jeg forstår dere andre. Snøen kommer når den kommer, uansett hva vi sier.

Jenny & mamma 


Apropos bilder av lillegull, dette er ifra i morges. Koste oss i pysjen ei stund før frokost :) Måtte bare knipse litt, hun vokser jo så fort, og forandrer seg stadig. Det er så fort å glemme, så bilder er gull verdt. 
   Har også lyst å gi litt bilder i julegaver, men lurer på å ha en ny foto-shoot i såfall. Syns liksom de bildene burde være ganske ferske. Kanskje jeg burde vente litt med det...? Men er og veldig godt for alt som er ordnet... 


Holder også på å prøver ut noen idèer angående julegaver ellers, og skriver lister med mulige gaver. Jeg liker så godt både å få og gi hjemmelagede julegaver, så det blir nok en del hjemmelagede gaver herfra i år også. -Men kanksje med en litt annen vri enn før...

Nei, da er bildene lastet opp, så får leke videre. 


Ingridklem


@-->---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar