tirsdag 9. september 2014

Herlige Sørlandet!

I helga var vi på tur,
til herlige Sørlandet på konfirmasjon!







-Heeelt nederst nedi der... 
Det ble noe timer i bilen, 
men det gikk utrolig bra!! 
Nøkkelen bak suksessen er nok underholdning...
-Til både liten og stor ;)




Peder, 
min kusines sønn,
ble konfirmert i denne fine kirka 
i Marnardal kommune. 






Neste gang vi skal dit skal vi ha myyye bedre tid,
og jeg skal huske kamera!
Bildene i dette innlegget er nemlig fra google... 
(oppgitt over meg sjøl...)

-Vi hadde uansett en flott tur,
i koselig selskap,
-sjøl om det regnet store deler av helga...

-Og jeg fikk masse interiør-inspirasjon,
fra min kusines gamle hus fullt av sjel, varme og sjarm...
-Jeg vil og ha gammelt hus...

"sukker av misunnelse"

@-->---


Ingrid-klem




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar