mandag 2. mars 2015

-Min treningsplan for mars!


Jeg gjentar suksessen,
og lager meg en ny treningsplan!
Den jeg lagde i februar,
som egentlig var for uke 7
har jeg faktisk brukt helt til nå!
-Tenkte derfor at det var likegreit å 
lage for en måned i slengen ;) 





For selv om den gamle planen fungerte helt fint
trenger jeg litt variasjon etterhvert. 
Jeg satte sammen de samme typene treningsøkter som før,
men i et litt annet mønster.

-Det ble kun en fridag nå,
fordi jeg satte opp en ekstra Zumba-økt.
-Jeg går på zumba på skola på mandager,
og kjenner at det er lettere å lære
 nye trinn og sammensetninger 
når jeg får til ei økt hjemme i tillegg :) 
-Zumba er skikkelig gøy!
Det er bra trening,
her får virkelig hele kroppen kjørt seg,
og det liker jeg!
Alltid svett og god etter ei økt ;)

Ellers har jeg beholdt to utholdenhetsøkter 
og to styrkeøkter i tillegg. 
Utholdenhet blir nok mest mølle eller ski, 
styrken etter dvd eller med "grunnøvelser"
med strikk og / eller ball. 


Nå blir det spennende å se om jeg 
klarer holde tritt!

Bare jeg klarer å holde styr på maten
(og blodsukkeret...)
 burde det gå helt fint ;)


-Svett og go`klem
fra Ingrid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar