mandag 20. juli 2015

-Ny utfordring!


Jeg gir meg ikke i kampen
om å etablere nye, gode og forhåpentlig livslange vaner!

Min forrige utfordring gikk ikke helt etter planen,
nå er "tiden ute" og jeg er ett par erfaringer rikere ;)
Jeg mistet rett og slett fokuset en periode på midten der,
men kom godt inn igjen på slutten 
(hvertfall med kostholdet).

@-->---




Nå er jeg supermotivert til å prøve på nytt,
med en litt annen vri.

Jeg vil nemlig se hvor mange uker jeg kan klare
 å holde meg "på matta"!
Målet er i første omgang ut året, eller 20 uker,
som er først i desember. 
Det er bare for å ha et tall å forholde meg til, 
jeg håper jo å etablere varige gode vaner. 
Det er jo det som er hovedpoenget.


-I gang igjen!

Startet i dag 20. juli,
har tatt en liten joggetur
og kostholdet er egentlig greit om dagen, 
må bare være mer obs og klar over 
alle valgene jeg må ta fremmover. 
Bursdagen gikk jo veldig bra,
med kyllingsalat, 
litt lavkarbo rabarbrapai og lavkarbo oreokake
samt ett par må glass vin...

Planen fremmover er som følger:


Ukes-utfordring!

Hvor mange uker klarer jeg å holde meg 
”på matta”?

-HELT sukkerfri
-HELT lavkarbo
-Trene fast



Siden målet er langvarige gode vaner
har jeg planlagt litt hva jeg skal holde meg etter:

Blant annet har jeg bestemt at litt
 sukkerfritt / lavkarbo søtt / kaker / sjokolade 
/ pepsi max er lov av og til, 
-men ikke for ofte!

Hverdagen skal bestå av skikkelig mat 
med masse god næring.

Jeg har ikke satt noen tall på antall trenngsøkter pr uke inntil videre,
men jobber for å komme skikkelig i gang med både jogging, zumba og styrketrening. Tar det litt etter dagsformen i starten, og øker nok litt etterhvert når det føles riktig. 

Danset litt zumba etter musikk på radioen her en dag, og 
-HERREGUUUUD!!
-Den må jeg starte opp igjen med nå 
skal jeg ha en sjanse om å mykne litt til vi starter opp igjen til høsten! Herrejesus... *pfff*




-Har litt å ta tak i,
og jeg GLEDER meg!! 

Wish me luck ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar