torsdag 23. juli 2015

Sæterkos og sokkestrikk ...



I dag ble det til at vi tok en liten tur til fjells! 
Thomas skulle gå litt med ene bikkja, 
Så da passet det perfekt med sætertur for oss damene!

De har jo flyttet til seters nå,
mamma,  pappa og bittelillesyster,
med hunder, kyr og kanin ;)



Været  er ganske skiftende om dagen, 
så vi har kost oss inne
med kaffe,  skravling, håndarbeid, 
fyr I peisen  og hengt med  familien ♡.





Strikketøyet I dag var sokker,
kjøpte noe sokkegarn på Husfliden I går 
-likte fargene utrolig godt, 
og det var ok og strikke av og..
(Kanhende jeg må ha litt mer av det. .. )
Greit med noe kjapt og enkelt imellom de større prosjektene, 
 da blir det ofte sokkestrikk hos meg  ;) 

Har forresten kjøpt meg nye strikkepinner, 
firkanta Cubics I tre!
Veldig uvant med så stutte pinner, 
og så veier de ingenting heller!
 -Det var virkelig noe annet enn mine gamle lange av metall det...
Håper å venne meg til dem ganske snart  ;)


I morgen er det Husfliden og jobb igjen, 
og er jeg heldig så kommer garnet 
til mitt neste  (litt) større strikkeprosjekt og! 

-Håper I grunnen det, 
strikker flere sokker imens...




Klem fra Ingrid 
-med en smule strikkedille . 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar