søndag 20. september 2015

-Blogger-genseren!


Dette er den første gangen jeg strikker på bestilling sånn på ordentlig.


"Blogger-genseren" eller "Line Langmo-genseren",
som den vel heter...





Veldig real å strikke da,
bare litt uvant å strikke med alpakka-garn uten strech...
Garn og pinner fikk jeg overlever via jobben en dag,
og så vare det bare å strikke.
-Det jeg gruet meg for var monteringa, 
men nå som den er gjort vet jeg egentlig ikke helt hvorfor...?
Oppskriften finner du her

På fredag sendte jeg genseren i posten,
og venter nå spent på å høre hva hun synes om den. 

-Må innrømme jeg er spent på det...




-Har du forresten tenkt på at det minker imatfatet til fuglene nå?
Jenny og jeg hente frem matere og fylte opp her hjemme nå i helga! ;) 

Høstlig strikke-klem
fra Ingrid


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar