tirsdag 15. september 2015

Papirsøm


For ganske lenge siden sydde jeg litt papirsøm.
Det skulle bli julebrikker til å gi bort,
men de er ennå ikke ferdige...
Det ble ikke så fint, 
og jeg var ikke så tålmodig heller...

-Men så fant jeg ut jeg skulle prøve igjen nå i høst. 
Først sydde jeg en mindre pen liten løper,
bare for å teste om jeg fikk det til...
Den var mindre pen i forhold til fargevalg 
og sammensettingen av stoffer. 
-Syinga gikk greit!
Til min store glede,
for jeg ble jo litt hekta...

-Så fant jeg ut jeg ville sy en gave til svigermors bursdag,
så denne er "spesialdesignet" til henne,
og hennes nye sofa og bolig :)






Denne blokken falt jeg veldig for da jeg så den.
Syns den er så fin,
gjør en del ut av seg,
men er ganske enkel likevel ;)

Så nå driver jeg og planlegger mere syprosjekter,
kan jo ikke slutte nå!!?!




Litt sommer-( og høst-)shopping fra Husfliden i Trysil. 
-Har ikke jeg en fin arbeidsplass kanksje? ;)


Quilte-klem fra

Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar