mandag 21. oktober 2013

Godt å være i gang

Nå er jeg faktisk godt i gang med julegavene, og det er skikkelig godt. Det er jo bare ca to måneder igjen, og planen er å lage flest mulige sjøl. I helga har jeg kost meg med symaskina, samt planlegging av gaver vi skal gi, og ønskelistene våre. 
     Jennys ønskeliste er definitivt lengst, siden vi voksne synes vi igrunnen har det meste vi trenger nå. Lillegull vokser jo og utvikler seg i en heidundrende fart, så hun trenger stadig noe nytt, både i klær og leker :) 







Jeg synes tiden nå framover mot jul er veldig koselig. Med alle forberedelser og forventninger. Når snøen kommer, vi henger ut fuglemat, fyrer i ovnen og tenner masse lys... 

Her i heimen er vi også litt i rydde-modus, lillegull må jo få eget rom etterhvert, men det er en liten jobb å gjøre innen det er klart der inne. Så mens jeg tenker og drømmer om gardiner, maling, interiør og stæsj, har jeg nå begynt den store ryddejobben der inne. For før maling kommer på tale må rommet tømmes, nødvendigvis... Så kjedelig, men likevel, nødvendig...


Klemmer fra Ingrid i førjuls-modus...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar