tirsdag 22. oktober 2013

- Se nå snør det...

...Ja, det gjør det, tett i tett i tett... 




Det har snødd i natt (endelig), og det holder på enda :) Når man kan pusle inne, med fyr i ovnen og slipper å ut på vegene er det riktig så koselig med den første skikkelige "sny-detten". Jeg rydder litt på rommet til lillegull, vasker klær , fyrer og ordner med litt diverse små-ting. 




Og når vi prater om småting, her er tre små ting jeg fant i sysakene mine i helga. Hadde rent glemt disse, men nå er de endelig ferdige, fylt og sydd igjen. Sydde dem i fjord høst/tidligvinteren trur jeg. Litt søte, kan brukes til litt av hvert. Kanskje blir de en avgjørende detalj på et annet hobbyprosjekt, hvem vet...? 




Her i huset blir ikke sysakene ryddet bort før myyye nærmere innpå jula, driver stadig med litt diverse prosjekter. Sist vi var i Elverum måtte jeg innom JYSK og handle litt stoff. Syns de har så mye sprekt der, fem meter pr rull til 50 ,-! Skikkelig mye for penga der ja :) Og så maaange julegaver en kan sy med så masse stilig stoff! Blir nok noe til både liten og stor her ja... 




Dagens Jenny-bilder(r). Lillegull gikk helt bananas under babygymmen her i morges, da var mamma`n raskt på pletten med kamera vettu ;) Tok en del bilder, blir jo morsomt med en hel serie bilder der ansiktsuttrykket varierer. Skikkelig herlig <3 !

Nå får jeg hive meg i vei og rydde litt mer. Samler sammen en del ting vi ikke bruker til loppemarked. Veldig kjekt å rydde når en vet det er loppemarked i nærheten om ikke lenge. Da får man rensket opp litt med god samvittighet. 
   Vi får litt mindre rot, andre kan ha god bruk for det så lenge tingene er i orden, og pengene går til en god sak. 

-Vinn - vinn - vinn - situasjon! 

ME LIKE!!! 


-Snakkes! 
Klemmer fra Ingrid!

@-->---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar