mandag 6. januar 2014

☆ Sosialt og gøy ☆

Det ble virkelig en skikkelig brakstart på mitt treningsår 2014.  Først en oppfriskende gåtur i snødrevet i morges, og så tok jeg motet til meg og dro på Zumba på skola i kveld. Jeg hadde helt glemt at det var i dag,  det her har jeg hatt lyst å være med på lenge! 






Heldigvis har jeg prøvd det før, kjøpte ett par dvder for årevis siden. Det er riktignok lenge siden jeg kjørte noen av dem nå, men jeg husket da noe av det grunnleggende hvertfall ... 
     Det kan jo bare gå en vei herfa, og det er opp, opp, opp!!! 


For jeg skal jo dit igjen neste gang såklart ;)


Zumba-dansende nattaklem fra


 ☆ Ingrid ☆


2 kommentarer:

  1. Åhh.. Det hadde je ment å, men hadde itte barnevakt :(
    Tøff du! :)
    Klem frå lillesøster <3

    SvarSlett
  2. Bli med neste gang da vel! Bare å hoppe i det ;) Klem åttende ♡

    SvarSlett