søndag 12. januar 2014

Week-end is ending...

No er strax helga over, og gjett om den har vert fin... ?  Den har vært både fin og variert for vår del !♥





Helga mi startet da jeg var ferdig på jobb på fredag kl 14. -Herlig! 

   Lørdagen ble tilbragt hos mamma & pappa. Der koste vi oss med strikking, Jenny-kos og god mat. Skulle gjerne hatt slike dager oftere, det er jo så koselig ♥. Jeg lærte meg tilogmed å strikke ordentlig patentstrikk ! Jeg er litt stolt av det, men hva prosjektet på bildet over skal bli er litt hemmelig. Jeg viser det frem hvis det blir vellykket 
;-)   
 I dag har vi vært på julens siste middagsselskap hos tante & onkel i Engerdal. Det var veldig kos, og vi ble stappmette på deilig mat, -som vanlig ♥. -Og siden det er en bit å kjøre, satt både mamma og jeg og strikket hele veien dit. Jeg har kommet veldig langt på "mysterie-prosjektet" nå. Kanskje blir det ferdig så du får se hva det blir i morgen...?   


Håper  du og har hatt ei fin helg...? 

Klem fra Ingrid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar