lørdag 25. april 2015

Drivhusdrømmer...

Inne på kontoret spirer og gror det nå. 
De er ikke så store enda,
og ikke er det så mange slag i år heller...
-Men det er hvertfall! 




Har sådd litt urter, litt grønnsaker 
og litt sommerblomster, 
tok bare fra frøene jeg hadde liggende. 
-Og nå kan jeg endelig si at alt har spiret :) 
Så blir det spennende å se hvordan det går videre..
Satser på at jeg klarer å holde dem i live,
slik at de blomstrer / det blir litt avling i år ;)
Mye blir det ikke uansett, 
men arti om en lykkes med litt...
Da kan jeg kanskje planlegge litt bedre neste år...
I år ble det litt på sparket,
for jeg hadde egentlig ikke tenkt å så,
men så plutselig kom lysta lell. 
Og det er jo litt moro og :)




Bilder til inspirasjon,
fra google... 

Nå driver jeg å tenker litt, 
på kjøkkenhage og drivhus...
Har sett ut den perfekte plassen ifht lys og sånn,
og har gamle vinduer på låven tiltenkt dette prosjektet..
Trur ikke jeg skal ha så stort drivhus,
har og tenkt å snekre noen vekstbenker...
Men skal vi først lage så gidder vi vel ikke
 lage det for lite heller... 

Får stikke finger`n litt i jorda ;) 

Gartner-klem. 

1 kommentar: