mandag 20. april 2015

-Ett realt spak bak!


-Fra meg sjøl
Til meg sjøl.

Innlegget mitt om motivasjon for noen uker siden,
var ment mest for et boost til meg sjøl..
-Det trengte jeg da, 
men det funka ikke helt..
Jeg ga litt opp en periode,
tok fri og påskeferie fra både kosthold og trening egentlig. 
-Holdt jo litt på rutiner ang mat,
og har jo gått på ski og sånn,
men ble ikke helt som jeg hadde tenkt...

Æsj, nå er jeg lei av lite energi,
søtsug og alt som hører med dårlig kosthold for min del.. 
Både dårlig samvittighet og bekymring av hvordan kroppen reagerer
når jeg ikke har hundre % kontroll på blodsukkeret, 
pluss faktorer som sug etter mat/søtt, dårlig humør, lite ork, dårlig sjøl-følelse osv.. 

-Nå er det på tide å ta grep igjen. 


-Hiver meg samtidig på denne her, 
for å komme igang igjen med treninga også. 

For meg er kostholdet viktigst å ha på stell, 
men duverden så godt det er når man har overskudd til å trene og!
-Og overskuddet jeg får av trening...
Det må jeg si jeg savner...

Jeg starter såklart idag.
Det er jo mandag og allting ;)



Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar