mandag 31. oktober 2011

Gaver

Jeg hadde besøk av venninna mi, Therese ikke lenge etter at vi flyttet inn her. Og jammen meg hadde hun med deg innflyttingsgave til meg og, heldige meg :) Hun hadde nemlig vært på juleshopping helga i forvegen, og det var visst ikke bare julegaver som hadde blitt med hjem til Trysil.



En pakke med litt ymse te, te-lys-glass, kubbe-lys og te-lys. Jeg er veldig glad i brunt og beige i ineriøret, og det har hun nok fått med seg ser det ut til. Te-lys-glassene ble tatt i bruk samme kveld, og lyser opp seksjonen i høstmørket. Jeg elsker levende lys, det gir en utrolig koselig og lun stemning.

Mamma, søstrene mine Stine og Gunnis, pluss tante-jenta mi Hanna var i Molde i høstferien. Der besøkte de tanta mi og familien, som vi naturlig nok ikke ser så ofte. Takket være internett, Facebook og msn holder vi jevnlig kontakt likevel. Og selv om jeg ikke kunne være med denne gangen nyter jeg likevel godt av shoppingfunnene deres derifra.

Jeg fikk også strikkepinner 6 mm av tre, noe jeg har vært nysgjerrig på å prøve lenge. Det at det er nettopp 6 mm er fordi det var det jeg mangler i "rekka" for å fylle opp mappa jeg har sydd til strømpepinnene mine.



Dette kan du lese mer om her, på den gamle bloggen min.
   Jeg liker nemlig å prøve litt forskjellig av håndarbeid og hobbygreier, og har perioder med skikkelig dille på en ting, før jeg går lei, og begynner med noe annet. Jeg har nok strikket aller mest, men er også innom hekling og lappe-søm periodevis. Akkurat nå har jeg både strikking og lapping i kurven, dette skal bli både julegaver og ting til meg selv. Det kommer nok oppfølging av dette også, bare noe er såpass ferdig at det er noe å vise. Det er en ulempe med mange baller i lufta på en gang. Det tar litt tid før ting blir ferdig. Men skal man ikke bli så fort lei kan det være lurt likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar