tirsdag 13. november 2012

Drømmer om sommer og sjokolade...

Kulden og vinteren er på full fart innover landet vårt. Her i Trysil var det ti minus i morges, mens snøen vi hadde har regnet bort for noen dager siden... Ganske så trist, jeg som hadde håpet å kunne ta frem skiene snart (aaaltfor tidlig, jeg vet...). 


Selv om jeg venter og lengter etter skikkelig vinter, har jeg allerede begynt å tenke på hagesommeren 2013 også. Det gjelder å være forberedt, og ha nok planer og drømmer for den kommende sommeren :) Nå om dagen drømmer jeg om sjokoladekosmos, fant en artikkel om den på moseplassen, og er helt solgt.... Da får det bare være at den er litt vanskelig å få til å overvintre, jeg skal i alle fall prøve å få tak i en slik til sommeren :) 

Klemmer fra ei utålmodig
budeie med hagedilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar