onsdag 28. november 2012

Julevask

Nå har jeg startet på den årlige julevasken, godt å endelig være i gang! Jeg har som tradisjon å henge opp julegardiner sammen med adventsstjerna til den 1. søndagen i advent. I år fant jeg ut at da hadde det vært veldig herlig om resten av stua også var ferdig vasket til ula i samme slengen. 
   Så i dag har jeg starta, ryddet vekk all pynt og nipsnaps (det tok utrolig mye tid!), og etter ei lita kaffepause da pappa kom innom en tur, gøyv jeg på og fikk vasket ned tak og vegger i hele stua. Tok ekstra godt rundt ovnen, -det trengtes! Vinduene er vasket på innsiden i dag, mens på utsiden får bli en dag det ikke er minusgrader. 


Resten tar jeg i morgen, mangler å tørke støv av en del møbler og litt pynt som skal frem igjen. Men mye skal nok erstattes av advents- og julepynt gjennom de neste ukene ;) 

Jeg gleder meg enormt til jul, og nesten aller mest til alle de koselige forberedelsene... 

Jule-vaske-klem

fra 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar