onsdag 27. november 2013

Barseltreff

Nå har lillegull sovnet etter en slitsom dag. Hun er Ikke helt i form, har hatt feber det meste av dagen, sovet mye og vært slapp. Matlysta er ikke helt på topp, men hun har heldigvis drukket bra i dag. 




Ikke den beste dagen å være i dårlig form på, siden det var akkurat i dag vi hadde barseltreff hos oss for første gang. Men på den positive siden så hadde hun jo sin egen seng å sove i når det ble for slitsomt å være oppe. 
   Treffet var ellers vellykket, små og store trives bra ilag og praten gikk. Kaffen og vaflene fikk ben å gå på, og latteren satt løst. Kjenner jeg klarer å slappe av litt mer for hver gang, jeg kjente jo ikke de andre  fra før, men visste hvem ett par av dem var. Etterhvert slapper man mer av og tør være mer seg sjøl. Praten går lettere og vi har mange ting å prate om. Jeg er bra fornøyd med barselgruppa mi, koselige både mammaer og unger :) 





Nå blir det vel litt strikking frem til det er på tide å ta natta tenkjer jeg (bombe!). Har en del små-ting igjen å strikke frem til jul :)

  -Og jeg KOSER meg med det!

Strikke-klem fra Ingrid <3


1 kommentar:

  1. Riktig god bedring til Jenny-snuppa♥
    Så koselig med barseltreff. Herlig når kjemien stemmer!
    Kos deg videre med julegavene. Kanskje det dukker opp bilder på bloggen av det du syr etterhvert?

    SvarSlett