lørdag 23. november 2013

Travelt om dagen

Det er travle dager her nå, både for liten og stor. Siden det blir mest hjemmelagde julegaver her i år (også) jobbes det jevnt og trutt med både  kamera, strikkepinner, heklenål og symaskin. I går hadde vi fotoshoot, lillegull og jeg, hadde ett par ideer jeg måtte prøve ut. Og  i dag har det vært sydag, -igjen. Og det er nok ikke den siste innen jula kommer ;)




Lillegull må jo være med på alt mamma foretar seg. I dag har hun ligget på sidelinja og lekt mens jeg har klippet, dividert og sydd. Hun er heldigvis ganske tålmodig, men sier såklert ofra når hun er sliten, sulten, våt eller lei. 




    I dag tidlig var jeg på kjøkkenet og ordnet i stand en flake til Jenny. I mens var Thomas på gulvet hos henne, og jeg hørte de lekte og tøyset og lillegull lo så hjertelig. Med jula som kommer, vår første med baby, og god stemning med vinter utenfor vinduet og fyr i ovenen fikk jeg et akutt anfall av lykke! Det bla trangt i bringa, og øynene holdt på å flyte over... 
   -Fy søren så heldige vi er som har en så blid og god unge! At det gikk så bra selv om hun kom da hun gjorde! Jeg er så takknemlig langt inni sjela at det er ikke til å beskrive. 

Der, jeg måtte bare få det ut.. Litt rart kanksje men, jeg måtte bare få utløp for den følelsen. Sånn, da er det gjort. 
    Da gjenstår det bare å ønske en riktig super lørdagskveld. Nyt den med venner, familie eller hvem du vil. Og kjenn etter hvor heldig du er som faktisk har dem rundt deg <3.

~ Tusen klemmer ~

X O X

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar