søndag 22. juli 2012

Endelig selvhjulpen

Jeg har fått ei ny "dille",
som så ofte når jeg lærer meg noe nytt :) 

Jeg har lenge slitt med brynene mine,
når man er nærsynt og avhengig av briller for å se godt, 
er det ikke lett å nappe bryn sjøl...
Men ved en tilfeldighet så jeg "threading"
på tv, trur det var på Happy Day kanskje...
Jeg tenkte her en dag at det kanskje er en enklere
metode å gjøre det på når en ikke ser helt godt..
-Så i går trålet jeg youtube 
for å se om det egentlig er veldig vanskelig? 

-Men det var igrunnen like enkelt som det ser ut til!

Her ser du hvordan man finner
 den formen som passer perfekt til sitt ansikt:

-Jeg er veldig fornøyd til at det var første gangen! 
Jeg er jo ikke vant til å nappe heller, så som nybegynner sier jeg meg fornøyd.  Jeg farget de først, siden jeg likevel skulle det, og da så hårene bedre og. 

Under her er to videoer jeg brukte for å lære meg det grunnleggende. 



@->---



Endelig slipper jeg å gå til frisør eller hudpleier for å ordne brynene mine! -Så utrolig herlig! Ikke er det vanskelig, og ikke er det dyrt. De fleste har vel ei trådsnelle liggende, og har du ikke, så holder den veldig lenge hvis du må kjøpe ei ;) 

~Ingrid-klem~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar