lørdag 21. juli 2012

Sommer sa du?...

Nå er det skikkelig sommer etter kalenderen å dømme. -Mens in real life er det ikke helt slik... For det er et høstlig drag i lufta, og det er kun sola som varmer. Blir den borte er det kaldt å være ute... Bjørka vi har i hagen har begynt å felle blader allerede. Og vi er kun i juli!
   Sett på en annen måte:Vi er fortsatt bare på første-slotten av gress, og det er allerede sist i juli! 


I det hele tatt er det en merkelig sommer i år... Eller strengt tatt er det ikke sommer heller, ikke etter hva jeg regner som sommer. Med sol og varme, soling, grilling, bading.... Vi hadde noen fine dager i mai, men det var strengt tatt vår. Så har det vært en slags venteperiode, uten noe særlig annet enn regn, vind og kaldt... Og nå er visst høsten her allerede. -Jommen sa jeg smør... 

Jammen bra vi i det minste er kommet langt på første-slotten, blir antakelig ferdig i helga trur Thomas. Håper da det, så vi har noe å fòre 
dyrene med. 



 Vi holder på å bygger litt i fjøset også, når været er for dårlig til slotteonn. Kom visst litt sent i gang der også, det tok sin tid å få alle godkjenninger fra banken... Men vi er da endelig i gang! Så får vi håpe vblir ferdige i tide... 
   Jeg gleder meg veldig til å få kuer i fjøset her! Til å sitte inntil ei varm ku og la roen senke seg... Det kommer vel ikke som noen stor overraskelse at kuer er mine yndlingsdyr her på jorda. Med sterk konkurranse av Kajsa-mor og Tigergutt da så klart :) 




-Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar