torsdag 5. juli 2012

Shoppoholic...

... i alle fall nesten :) 

Vært på shopping med mine søstre i dag, 
og da gikk vel kortet varmt fra tid til annen. 
-Men det har vært en kjempekoselig dag!

Nå tenkte jeg du skulle få se noen av "kuppene" mine :) 






Mini-palme og duftranke fra Plantasjen,
har hatt lyst på begge lenge, og nå endelig ble de med meg hjem :) 
Duftranke tror jeg må være en av mine absolutte favoritt-planter, den lukter helt himmelsk! 


Fra Bohus:
Sjarmerende sink-skilt...


...og våres første ku! 
Eller kalv kanskje, er ikke så stor da, 
men veldig søt liten fløtemugge :) 


Litt div greier fra Cubus,
-kjekt å ha!


Måtte innom CMYK og slå av en prat med ei venninne som jobber der.
Det resulterte i litt ymse jålegreier,
blant annet disse.
Liker spesielt ugle-doblene godt :)  


Og så fikk jeg endelig kjøpt meg fisker da,
det har jeg gledet meg til:) 
Fem små guppy-hanner,
alle i ulike farger ble med meg hjem.
Skal bli spennende å se hvordan de vil trives :) 

Klemmer fra den shopping-gale :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar