fredag 6. juli 2012

I mål?

Her kommer en liten oppdatering til innlegget lengre nede her om papirarbeid. Det viser seg jo nok en gang at ting tar veeeldig lang tid på diverse kontorer. Skulle ikke tro at det skulle ta evigheter å flytte papirer, eller i mitt tilfelle; å få svar på ett par (i mine øyne) enkle spørsmål... Jeg blir helt matt av det.....



Men i dag, -ENDELIG! ,fikk jeg prate med en på skatteetatens kundetelefon som faktisk kunne svare meg på det jeg har lurt på ganske lenge nå. Jeg ble så positivt overrasket over endelig å treffe på en som hadde svar, at jeg ble helt satt ut... 
   Så , endelig, får vi kanskje registrert oss i merverdihetsregisteret... Så vi kanskje snart får ut lån og driftskreditt i banken... Så vi kanskje snart får starta på slotteonna og jobbing i fjøset....

-Håper jeg :)



Så nå ser alt litt lysere og lettere ut! 

Da er det bare å gnu på med å få ryddet opp litt i heimen, og forhåpentlig også vasket til helga etterhvert... 

Egentlig frister det mer å være ute, men jeg orker ikke ha det så rotete lengre, vi gror jo snart ned i rot her...

-Ha en fin fredag! 

Snart-helg-klemmer fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar