mandag 2. juli 2012

Papir-arbeid...

Holder på med papirarbeid så jeg snart blir sprø. Skal vel egentlig ikke så mye til for å nå "den sprøe grensa" heller når det gjelder meg og papirer da... Men dette er nok bare noe jeg må lære meg, skal jo bli selvstendige næringsdrivende, så papirene må vi jo ha i orden. 


Egentlig går det jo ganske greit og da, men det er ikke alt jeg skjønner eller vet hvor jeg skal finne svar på.. Det er da jeg blir sprø (!), eller oppgitt da, for å bruke et mer intelegent ord... Nå vet jeg ikke hvordan det skal staves heller... 



Trur jeg trenger ei pause fra skjermen og litt frisk luft jeg ;)  Ok, men da får skjemaer være skjemaer for en stund...

-Stikker ut og klipper plenen jeg :) 

Blogges bare jeg har fått levert alle helv%@#!!! skjemaer :) 

@->-- Klem @->--


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar