tirsdag 9. oktober 2012

Mange skatter..

Hadde en kjempekoselig shoppingdag i Elverum i går, 
og ganske så mange skatter ble med meg hjem :) 

Blant annet hele fire pakker med 
deilig Pukka-te!
Jeg måtte bare lukte på de, 
og for hver jeg lukta på var jeg igrunnen solgt. 
Etter fire stk turte jeg ikke lukte på flere,
det får bli neste gang ;) 

De er så aromatiske, 
og smaker så sinnsykt godt. 
Fort gjort å bli hekta her...


Og som om det ikke er nok, 
er de utrolig fine utenpå også,
elsker de organiske formene
og de frodige fargene...

Og apropos frodige former og farger;
Lappebutikken har opphørssalg nå!
Litt trist at de skal stenge,
men duverden for en super anledning
til å utvide stofflageret da!!!
Jeg gikk nok litt amok, 
men til 50% på alt så ble det ikke så ille likevel.
Særlig når min kjære lappedame-mamma sponset 
oss håpefulle ganske så raust der i tillegg ;)



Det viser seg at jeg er veldig glad i brunt...


Blomstrete stoffer slår også godt an hos meg, 
sammen med andre organiske former,
og prikker og ruter er også en sikker vinner :)
Her er de lagt opp i tilfeldig rekkefølge
siden de er så ulike. 
-Mange herlige skatter!

En raus bunke,
hele 28 herlige stoffbiter
som skal vaskes og strykes før de 
flytter inn i lageret mitt.
O - lykke!

Klemmer fra en stoffavhengig
Budeie ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar