onsdag 31. oktober 2012

Vinteren er her!

Om den er her for å bli er litt usikkert, men jeg nyter det uansett. Og snø eller ei, det går mot jul! -Å, som jeg gleder meg :) Jeg er av dem som koser seg glugg med alle forberedelser, baking, kort og gaver. I disse dager tenker vi på julekort, greit å bestille i god tid :) 

I kveld har jeg lekt meg litt med bilder igjen, og har laget tre forslag til julekort. Ikke sikkert det blir noen av disse, men trur de er gode kandidater :) 


Bildet er tatt utenfor på gårdsplassen
 vår i fjord vinter. 
Lagt til litt tekst og to nisseluer...


Et gammelt bilde av Kajsa, 
med nisselue på blir det litt julestemning...


Lille Hermine,
måtte bare prøve med nisselue på henne og...
Hun er jo søt uansett...



Klem fra Ingrid

1 kommentar:

  1. Så artige julekort da!
    Likte spesielt godt det første der jeg, fikk meg til å smile :)

    SvarSlett