onsdag 17. oktober 2012

Rydding pågår

På noen områder blir jeg visst aldri voksen virker det som. For eksempel å holde det ryddig etter at vi har ryddet og gjort det fint her i huset. For det er altfor enkelt å ikke rydde opp igjen etter seg etterhvert, så blir det skippertak i stedet... :p 

Hver gang vi rydder skikkelig avtaler vi med hverandre at nå skal vi bli flinkere. Nå må vi være voksne, ansvarlige mennesker. Vi sier det i dag også, for nå rydder vi igjen ;) 


Det blir jo veldig koselig når det er ryddig og rent, utfordringen er å holde det sånn over lang tid. Men vi skal gjøre vårt beste. Jeg ble veldig inspirert av noe min alltid så snusfornuftige yngste søster (som akkurat har fått egen hybel) sa til mamma: -Jeg vil ha det slik at folk kan komme innom uanmeldt, uten at det gjør noe. 
   Slik vil jeg også ha det hjemme! Så jeg slipper å stress-rydde om det kommer noen på besøk. Så ting har faste plasser, så vi finner igjen ting vi har "ryddet bort". Så vi har det like koselig her i huset vårt hele tiden, ikke bare når vi venter gjester. 


Hjertesukk fra en stressrydder ;) 

Jeg håper virkelig ikke vi er 
de eneste i hele verden som 
har det slik.. 

Føles litt sånn....



Bildene er fra google

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar