søndag 22. desember 2013

Fjerde søndag i advent,  og jula er så og si startet.  I morgen er det lille juleaften, og de siste pakkene skal leveres. Og når vi snakker om pakker; jeg har akkurat festet ender på, og pakket inn den siste nå i kveld. Så da kan jeg jo starte på noe nytt, kanskje noe til meg selv denne gangen?  ;-) 




Her et lysene tent, både adventslysene, og i alle julete telyskopper rundt om i stua. Her er det nemlig ferdig pyntet, mangler bare å pynte treet. Det skal vi tradisjon tro pynte i morgen kveld. Jeg må innrømme jeg fikk et snev av panikk da juletrepynten vår ikke var å finne for ett par dager siden. Men heldigvis kom den til rette likevel, etter flere turer på loft og i kjeller. Så da er jula reddet, 
og godt er det.

I morgen blir det en litt stressende dag trur jeg, vi har hvertfall mye vi skal rekke. Det blir ett møte, en gaveleveting, handling av litt julemat, levering av julekort, enda en gavelevering med risengrynsgrøt og forhåpentligvis mandel. ;-)

-Men trivelig blir det lell! 

Nå blir det litt strikking, før det ettethvert blir natta. Må jo være opplagt til i morgen... 

♡ Juleklem fra Ingrid ♡ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar