tirsdag 24. desember 2013

Juleaften er her !

Nå er endelig juleaften kommet. Den siste luka i kalenderen er åpnet, og forventningene til dagen og kvelden er til å ta og føle på. Dette er vel den dagen og tiden på året det er knyttet mest tradisjonrt til, både når det gjelder mat, tvprogram, pynt, kirke og så videre. 




Vi skal feire hos svigermor i år sammen med resten av svigerfamilien min. Det blir jo en veldig spesiell juleaften for oss alle, så da er det godt å være sammen ♥.

Det er jo også vår første jul som en familie på tre  det blir veldig trivelig, og ikke minst spenninde å se Jennys reaksjon på alt. Tror det blir ei veldig fin jul ♥.

Men nå skal jeg strax på jobb en tur. Jeg har begynt på jobb igjen nå rett før jul. Det er den koseligste og travleste tiden når man jobber i butikk, så det var en fin tid å begynne på synes jeg.
   Så nå gjenstår det bare å ønske deg og dine ei riktig fin og fredfylt jul ♥.

♥ Juleklem fra meg ♥

2 kommentarer:

  1. Bare innom for å ønske deg et godt nytt år!
    Håper du har hatt en fin jul:))

    SvarSlett
  2. Så flink du er storesøster! Stolt av deg! ♥

    SvarSlett