onsdag 11. desember 2013

Vinter - Wonderland !

Jeg føler meg veldig heldig som bor her i Trysil om dagen. -Endelig kom vinteren skikkelig, med snø og skiløyper! -Herlig!! Har ikke fått testet skiene enda, men det er kun et tidsspørsmål før det skjer. Jeg er ikke fan av nedoverski, her er det tradisjonell langrenn som gjelder. Det kommer sikkert av at jeg er forferdelig pysete i nedoverbakker... Men å komme seg ut i frisk luft er herlig. Og når jeg suser siger av sted innover i skogen eller på fjellet kommer en veldig god ro krypende over meg. 






I dag ble det trilletur, temperaturen var perfekt for å ta med Jenny ut for en hvil i vogna mens mammaen fikk trimmet seg litt. Det er mildt og sola var nesten fremme før det skyet over litt igjen. -Kjempegodt! Jeg må bli flinkere til å kreke meg ut, dørstokkmila er uoverkommelig noen dager. Vi var ute i nesten en time, gikk sikkert effektivt i ca 45 minutter. Det ble noen stopp for å frem med mobilen og ta bilder i mellom... 
   
En periode nå har jeg hatt veldig lite energi, men nå er den heldigvis stigende igjen ;) Det lover jo bra nå med julestri og siden jeg skal begynne å jobbe igjen snart. Stillingen min er ikke så stor, men det skal bli godt å komme seg i veg igjen. -Og for en tid å begynne å jobbe på, det er jo så koselig å jobbe i butikk før og i jula. Masse hemmeligheter å pakke inn for kundene, forventning, julepynt, blide folk... (-Og en del bytting i romjula da, det hører jo med...)

-Gleder meg <3


Førjulsklem fra Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar