lørdag 6. desember 2014

Andre helga i advent.


Den andre helga i advent er her allerede, hvor har tiden blitt av??. Likevel synes jeg det er aaaltfor tidlig og dra frem julepynten, men litt adventspynt er bare koselig :)I dag har jeg endelig fått på plass igjen bilder og sånn etter at stua ble jule-ren på torsdag. 




Jeg er veldig glad i min henge-kubbe-lyse-stake fra Perfekt Home, men syns den ble litt naken og rar med de lilla kubbelysene... Har tidligere hatt kuleformede der, så dette ble litt uvant, og ja, nakent... Men etter å ha tenkt meg litt om og tittet litt i skuffer og skap har jeg kommet opp med en løsning på "problemet". Lysestaken har nemlig blitt pimpa opp litt ;) 

De små fuglene fra Løten Lys har jeg hatt på en annen lysestake før, og konglene har jeg sprayet ett lite glitterdryss på. -Fornøyd :) 

@-->---


Jeg elsker å dille og pynte, så jeg koser meg skikkelig når jeg kan tenke ut nye løsninger og forandre på pynten vi har fremme. For det har etterhvert blitt litt mye pynt her i huset, så vi kan rett og slett ikke ha alt fremme på en gang. Derfor har jeg pakket vekk en del i kasser i kjelleren, og bytter på litt hva som får være oppe. Både så har vi veldig mye, og jeg har endret veldig smak siden jeg kjøpte de første tingene. Ikke så rart kanskje, det er litt forskjell på og være 18 og 29 år også ;) 
   Og nå når jeg tok frem litt adventsting, så måtte jeg jo rydde vekk en del annet. Jeg liker å ikke ha det for overpyntet, og jeg må tenke litt på plassering også, Jenny og Doris (bikkja) bør jo ikke få tak i lys eller glassting... -Men sikkerheten først. 

I løpet av helga skal også juleservisene frem har jeg tenkt, men nå må jeg strikke litt til. Holder jo på med noe som skal være ferdig til jul ;) Strikketøyet ligger fremme på bildene over ser jeg, det er jo aldri langt unna ;) 

-Ha ei fin adventshelg :)

Førjulsklem..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar