mandag 1. desember 2014

Veierapport uke 5:

I dag er det 1. desember, og dagene frem til målet mitt er bokstavelig talt talte ;) Uka som har gått gikk jammen fort! Og med litt kvelds-spising (av mat sok ikke er helt lov, men ikke ille...), samt bursdag i går, synes jeg det har gått veldig bra lell! 

Denne uka:
Gått ned: 1,6 kg! 
Det er tre uker igjen..
Jeg mangler 3,5 kg ned.


-Det skal gå fint  :) 


Tror jeg bare skal holde meg til den strategien jeg har fra sist uke nå, den funker jo fint. Ikke vits å stresse med trening og sånn, går turer, er på zumba, trener litt hjemme i tillegg, blir ca 4-5 økter tilsammen av alt dette i uka. -Det er jeg veldig fornøyd med! 

I dag skal jeg til legen min og sjekke hba1c (langtidsblodsukkeret) igjen. Vet jo at det er bra, men det er alltid spennende å se tallet likevel :) Jeg har jo vært "flinkere" denne perioden enn forrige, og tallet da var jo bra det og. Men kanskje er det enda bedre i dag?... 


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar