søndag 14. desember 2014

Baby-nest


Da jeg fikk vite at ei veldig god venninne 
skulle ha baby tenkte jeg at nå må jeg bare prøve. 
De er blitt veldig populære, 
både blant mammaer og sy-damer,
og skal være relativt enkle å få til..
Som du sikkert skjønner snakker jeg om 
baby-nest.






Man ser de overalt på blogger,
i alle mulige stoffer og farger.
Myke, stødige, søte og 
praktiske.

<3

Jeg googlet bare etter en fremgangsmåte
og mål på nettet.
-Og det finnes masse, 
så det er bare å velge og vrake ;) 
Trur og det finnes mønster på Stoff og Stil (?).

<3

Syinga gikk greit,
det jeg synes var verst var å få tredd i 
knytesnora rundt tilsutt ;)

<3

Mottageren ble veldig fornøyd,
så da er jeg og veldig fornøyd. 
Det blir spennende å se / høre om 
den nye verdensborgeren liker seg oppi der etterhvert...

<3 <3 <3 

Klem



2 kommentarer: