fredag 29. juni 2012

Favoritter

Ikke akkurat noen bombe at mine favoritter av nips og stas for tiden kommer fra Kremmerhuset. 
   Har lagt min elsk på disse supersøte "Jesper"-vasene, de er bare så utrolig fine <3. 



Veldig dekorative både med og uten blomster/kvister oppi. De er nesten som poteten, kan brukes til det meste. -På lysfat, i vinduet, på bordet, alene, flere sammen, sammen med lykter... 



Jeg har to fra før, men planlegger å utvide samlingen ved neste shoppingtur. De fines i nettbutikken i fargene; 

-grå
-hvit
-krem 
-mint

En lav og rund, og en litt høyere og litt "slankere", kjempefine begge to.

Jeg har også fått med meg at det fins andre vaser som ligner i gjennomsiktig glass og. Det står selvsagt på ønskelista mi :) 

Så fort det blir en shoppingdag nå vet jeg hvor jeg må innom;

Kremmerhuset, here I come!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar