søndag 9. juni 2013

Jeg har en plan...

Jepp, da er jeg omsider i gang igjen med blogginga etter ei dugelig pause.  Det føles godt, selv om jeg setter stor pris på dere lesere, blogger jeg jo mye for min egen del også. Det blir litt dagbok på en måte, med hva jeg gjør av håndarbeide, i hagen, hva som skjer i fjøset og ellers i livet. Fint å ha å se tilbake på senere. 
   Når det gjelder dere lesere er jeg veldig glad, takknemlig og litt overrasket over at det fortsatt er flere innom bloggen daglig, med den lange bloggpausa jeg har hatt. Det setter jeg stor pris på :) 


Planen min videre for blogginga er vel igrunnen å fortsette som jeg har gjort tidligere. Jeg kommer også å fortsette å jobbe med å få satt inn igjen en del bilder etter uhellet jeg hadde da alle bildene min forsvant. Jeg er godt i gang, men en del gjenstår enda. Gleder meg til å bli ferdig med det, skikkelig drittjobb... Men jeg synes det er så kjedelig å ha mange innlegg uten bilder, så de kommer tilbake. Ikke alle, noen har jeg ikke lagret lenger, og noen innlegg hadde veldig mange bilder. Der setter jeg ikke inn igjen alle, jeg skal jo prøve å bli ferdig en gang også... ;p 

Ellers kommer det nok snart innlegg fra de over-nevnte kategorier, jeg har flere i hodet, og enda nopen til på lista mi. 




Nå er lillegull sulten, så vi blogges senere.

So long...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar